2 September 2018

Cikgu Ema Serba Boleh. Trusted Seller Untuk MY Homelab Shampoo.

Hye. Assalamualaikum.

Today nak cerita pasal cikgu Ema. Cikgu yang rajin menjual apa saja produk untuk jaga dan besarkan anak-anak. Alhamdulillah.


Trusted seller tau.






----------------------------------------------------------------------------------------

5 PUNCA RAMBUT GUGUR SAMPAI NIPIS!!
.
1.Guna Syampoo Yang salah
2.Makanan Tak berkhasiat Dan Stress
3.Perubahan “hormon” selepas bersalin
4.Kerap menggunakan "heat tools" untuk rambut.
5.Terlebih mendandan rambut.
.
Nak dapatkan rambut sihat & akar rambut yang lebih kuat? Cuba #shampoosantan. Disamping kawal faktor keguguran rambut diatas 👆.
.
Rambut sihat macam iklan tv bukan lagi angan-angan. Jom contact admin sekarang! Klik link ni ok www.wasap.my/60176708925/shampoosantan
[10:29 PM, 8/26/2018] +60 11-5836 0988: [[3 KESILAPAN]] Biasa Anda Lakukan Ketika Mencuci Rambut
.
.
Shampoo rambut nampak macam perkara remeh je kan? Walau macammana pon, cara kita mencuci rambut juga memainkan peranan peranan dalam kesihatan rambut & kulit kepala. Jom semak rutin harian kita.
.
1) Cuci kulit kepala!
------------------------------

Pelik ke kenyataan atas ni? Kalau anda rasa pelik, mesti ini yang anda lakukan selama ini. Ini sebabnya. Shampoo ialah bahan pencuci yang digunakan untuk mencuci bakteria,lebihan sebum, kulit mati 
& peluh yang terkumpul pada kulit kepala.

Jadi mula fokus kepada mencuci kulit kepala anda mulai hari ini. Lebihan buih yang terhasil dari shampoo anda sudah cukup untuk membersihkan helaian rambut anda. 

2) Touch & go
---------------

Ini kesilapan biasa yang rata-rata akan buat. Ambil shampoo, letak pada kepala & biarkan !  Dengan harapan shampoo akan bergerak sendiri keserata kulit kepala anda. Ayuh bangkit.. kulit kepala anda, tanggungjawab anda. Ratakan shampoo ke seluruh kulit kepala & lakukan urutan mudah dengan hujung jari(bukan kuku ya).

Ini bagi memastikan shampoo sampai ke kulit kepala & bahan dalam shampoo dapat berikan tindak balas pada masaalah kulit kepala anda. Jangan pelik kalau masaalah kulit kepala masih berleluasa jika sikap touch & go ini masih anda amalkan.

3) Bilas jangan malas!
--------------------------

Ambil sedikit masa untuk anda betul-betul membersihkan sisa shampoo pada kulit kepala & rambut anda. Ini kerana lebihan bahan dari produk yang anda guna, jika masih bersisa pada kulit kepala akan akibatkan kelemumur! 

Nah... sekarang dah faham kenapa walau anda guna shampoo dengan shampoo ANTI-KELEMUMUR tapi masih ada lagi kelemumur anda? 

Dapatkan lebih tips menjaga kesihatan kulit kepala anda besama kami. Kulit kepala yang sihat, menjamin kecantikan rambut anda. 
.
#jomtukarshampoo #formulasidengancinta
#freshNnatural #shampoosantan #shampoohomemade #shampooorganik #rambutcantik #rambutlebat #rambutberkilat #rambutsihat #rambutnipis #rambutsubur #rambutkuat

----------------------------------------------------------------------------

TAHUKAH ANDA  ?

1) Shampoo santan Myhomelab takde buih macam shampoo komersial lain ?
- sebabnya dalam shampoo ni tiada bahan kimia [SODIUM LAURETH SULPHATE] yang digunakan sebagai ejen pembuih di dlm kebanyakan produk penjagaan diri di pasaran

2) Shampoo santan Myhomelab mempunyai tarikh luput setahun dari tarikh pembuatannya ?
- sebab dalam shampoo ni tiada bahan kimia [PARABEN] iaitu sejenis pengawet yang digunakan secara meluas di dalam pembuatan produk2 komersial supaya dapat bertahan sehingga bertahun2 lamanya..ye la....depa tu kan kilang yang buat...takkan nak buat barang2 yang cepat expired, dak gitu ?

3) Shampoo kami tak perlu conditioner (perapi)
- sebabnya dalam shampoo kami dah ada santan & minyak kelapa yang bertindak untuk melembutkan rambut secara semulajadi sedangkan hair conditioner di pasaran menggunakan bahan kimia [SILICONE] untuk menghasilkn efek pelesu rambut lembut itu....

4) Dan yang paling bestnya ⤵

Shampoo santan Myhomelab kami ada kelulusan dr biro farmaseutikal  Kementerian Kesihatan Malaysia ye....ni haaa no rujukannya : #NOT170602266K

So jangan lah ragu2 atau was2 nak guna shampoo santan kami yang dihasilkan dengan penuh kasih sayang ini.


#bebasSLSPARABENSILICONE

---------------------------------------------------------------




roger now tau!




































For Events, Review/shoutouts, Advertorial & Advertising kindly contact me at safiyyahosman@gmail.com

No comments:

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016