14 February 2016

Along Dah Kawen!







Kak long i hahahaha.. Rasa pelik gila bila dapat kak long muda 5tahun dari aku πŸ˜‚πŸ˜‚ hahaha..






Makeup dan baju memang meletop!

Along y dulu dok bagitau xmau pakai baju kawen πŸ˜‚πŸ˜‚ last2 pakai juga. Selamat hensem.






Aku sebelum gerak untuk Along kenduri tu,apa pun xbuat..beli kain utk buat jubah skali aku dan nk p ukur badan. Last malam lepas sampai sg buloh baru p cari baju.

Makanya dapat la baju quality cam taik tapi harga mahal😭. Baju hitam kain biru tu aku pakai masa majlis kenduri belah perempuan.







Jubah ni pun beli malam yang sama. Jubah best gila! Kain best!harga best!cutting best.







Ini time tunggu nk nikah.





My superduper hero. Gitteww.







Kami 4beradik y 1mak 1ayah.Y pakai spek hitam tu apak tiri aku. Perempuan sebelah kanan aku tu adik ipar. Maksu Adelia.gittewww..

Kalau kira betul-betul aku ada 7adik beradik. 3lagi lain mak. Tapi 1ayah. Gittewww..xdak plak depa dalam gambar.






Dah selamat bernikah. Alhamdulillah dengan 1lafaz along sah jadi suami kepada qeela.






Sebelum p kenduri pihak perempuan.






Alongku yang hensem 😜😜😜






Sampai-sampai terus p dekat along nak bagi kasut(kasut y aku pegang),tengok along dah pakai kasut Eli. Elok juga pakai sb dgn songket 😬😬😬.

Mula mak suruh along tukar kasut lain. Tapi aku kata xyah2..dh nampak elok dh hahaha.. Mak pun redha jala.







Baru sampi dewan. Terima kasih kepada keluarga pihak perempuan sebab bagi homestay yang selesa.






Pelamin cantik. Along mula tu pakai spek hitam dia la..dah nampak orang buta dah dok atas tu hahahaha.. Terus aku p depan suruh buka. Baru la nampak elok macam orang normal..kakaka..






Dua orang budak ni sat baik bfffffffffffffff sat jadi musuh..







Selamat menjadi suami yang baik along pada qeela. Semoga bahagia hingga syurga.

---------

Terima kasih pada paksu dan maksu sekeluarga. Sbb mengalu-alukan kedatangan kami. Layan makan minum kami sepanjng dekat sana. Terima kasih banyak-banyak.

--------

Makanya settle sudah. Semua 4beradik dah kawen. Along la paling last. Kakak aku orang 1st kawen,aku kedua,diktat ke3..along ke4.

Ok.
Bye!

Instagram : @safiyyahosmann & @purebysafiyyahosman

3 comments:

Julia Johari said...

Tahniah kepada pasangan!
cantik sama padan

Ar Eirza Japar said...

muka dia sekali pandang iras anuar zain..hencem!! senyuman kot same...hhihihiih (peminat anuar zain)

Jumizah Samsudin said...

kerlasssss

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016