6 December 2015

Lepak Dengan Mya Nadia & Janz Abdullah.

Haritu keluar lepak dengan mira a.k.a mya nadia n janz abdullah. Eli,Leya dengan jonz abdullah nan ado. Eli p KL, Leya dengan jonz balik johor sebab mak Leya nak berangkat p Mekah. Semoga mak Abah Leya a.k.a mak n apak mentua jonz selamat pergi dan balik,diberi kesihatan utk beribadat dekat sana.

Malam sebelum nak lepak,Janz ajak mira tengok movie midnight. Xdan-dan mcm tiada hari esok hahaha.. Tapi xjadi.. Postpone ke esokkan harinya.

Aku pun terus laju-laju minta ayah mai ambil,sebab nak minta adik teh jaga Adelia sat. So aku boleh la berjimba sat. Eli mcm biasa, on sokmo.

So esok tu, mula janji pukui1, pastu xjadi.. Janji baru plak pukul 12.30.




Hasil edit dekat snapseed.hewhewhew



No filter ya uoll.. Penangan pakai sabun buatan sendiri. Detox face & body soap for WOMEN. Sapa kulit kering kontang mmg elok pakai.

Lip aku guna lip scrub 2x seminggu lepas tu hari-hari pakai lip balm aku buat sendiri tu ja. Berbaloi ok.

Sapa nak try p dekat instagram @purebysafiyyahosman

---------------------
Sambung..

Aku siap awai gila! Dengan mengantuk ya rabbi.. Sebab Adelia jaga pukui 6pagi. Ayoooo..

Pastu time aku siap tu dia dah siap mandi,makan nasi sepinggan dia terus lena xsedar apa..

Selamat uoll! Aku pun siap la dengan aman.


Lepas siap,dalam pukul11++ gitu,aku tunggu luar rumah terus. Sekali depa mai pukui 1!! Ayam betei!selfie lu..hewhewhew

Bayangkan la dengan pakai baju lengan panjang hitam supersunday y tebai tu..panaih ya rabbi!

Selamat xpakai makeup ka apa..kalau x cayaq la makeup aku hahaaha..


Kasut feberet buat masa sekarang. Hari-hari lenjan kasut ni. Rasa jadi segak 2minit tiap kali pakai kasut ni hahaha..

-------

Sampai-sampai sunway,terus beli tiket wayang dulu. Kami tengok cerita in the heart of the sea




Based on a true event & true story ok. Syok! 4.5/5 .

Hero hensem. Macho. Cerita pun best. Cuma banyak cakap la..tapi best. Berbaloi beli tiket n tengok.

Sementara tunggu movie start,p lepak starbuck dulu. Lepak sembang heart to heart sampai meleleh air mata hhehehe..



Semoga tabah selalu cik mya nadia. Tq janz abdullah belanja aku n mira minum siap tolong hidang lagi hahahaha..



Gosip.




Since 1989.



Gaduh baik gaduh baik.



Sorang hantu tet sorang hantu gigi LOL.



Balik rumah tengok Adelia xada dekat rumah ayah. Rupanya ayah dgn mak Sarimah dengan adik-adik p pekan. Lalu Adelia pun mcm biasa PAU tok Sarimah dgn tokwan osman mainan dan baju. Good job Adelia! Bab PAU no.1 hahaha

Ok.
Itu ja nak cerita.
Bye!

Instagram : @safiyyahosmann & @purebysafiyyahosman

No comments:

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016