9 January 2014

Menu Orang Diet #2

assalamualaikum..


ayam bakar dan sup sayur.

sup sayur tu xletak minyak..
masuk isi ayam sikit untuk bagi rasa..
teringat sup sayur arwah tok..

cara nak maska sup sayur versi aku :-
isi ayam gaul dengan bawang putih & bawang kecik yang dicincang halus-halus.
masuk air sikit time gaul dengan ayam,panas periuk,masuk la isi ayam tadi..kacau-kacau ..masuk air..dah mendidih baru masuk sayur..masuk garam. siap!

ayam bakar :-
garam kunyit+serbuk lada+chili flake+ olive oil+serbuk oregano+sos cili (sikit)+sos tiram(sikit)--- perap lama-lama..bakar.siap.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku tak tahan la nak diet buang semua benda..
aku cuma skip nasi dengan minuman manis n bergas..
yang lain aku sapu..
hahahahaha

tak dapat la nak diet jeneh athkin tu..seksa jiwa raga ioll..
hahaahahhaa


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


hari yang sama aku masak ayam bakar dengan sup sayur ni..aku masak juga untuk eli..
perut laki kena jaga juga..gittewww


sup sayur
ayam goreng
ulan timun
sambal petai ikan bilis --again.


tergugat iman aku..maka aku ratah juga sambal tu..wuwuwuwuu
stress 


1 comment:

Cik Puan Rara said...

wuwuwuwuwuw sama lah kita piya.rara pon xleh tahan dgn atkins.rara mkn jugak nasi.tp 1 senduk je.hehe

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016