1 August 2013

Baju raya aidilfitri kali ini dari RinaSallehClothing(RSC).

assalamualaikum..


Tamat dah debaran menunggu baju raya sampai kepangkuan..muahahaha.. aku tobat ketaq gila tunggu..

Macamana aku boleh beli baju dari RSC ?..kebetulan aku follow IG RSC.. malam tu tengah2 lepak dengan eli dekat rumah..terus jatuh chentaaaaa tengok dress tu..terus p website RSC.

Sekali tengok dah ada..mula xjadi beli sebab aku nak jimat..pastu eli cakap "beli la..i bagi duit.."..

Sepantas kilat aku sign up n beli!!!!!!!muahahahahaha.. pilih saiz semua..malam tu juga aku bankin..kahkahkah..punya la gelabah takut sold out.


Tengok esk pagi memang sold out weeeehhhh...lega ioll sempat beli.

Semalam depa pos..hari ni sampai. Syokkkknyaaaaa..aku ambl saiz M..walau pinggang macam lebar sangat..tapi boleh adjust guna tali reben yang team RSC bagi...so still nampak cantik dekat badan aku.

Bukan warna sebenar hahaha..suprise!

Model pakai.
Kod dress ni :: ERDINA DRESS mint grey
RM219


Sungguh puas hati.
Jahitan kemas. Kain jatuh cantik..
Kain memang cun2 dekat badan lepas adjust dengan reben tu.suka gila!!! Lapis atas tu kain chiffon..bila adjust reben tepi pinggang tu..dia jadi lagi cantik..xnampak pun kata kita adjust sebab pinggang besar..heheh..

Aku badan cutting lingtang pukang. Aku bahagian atas besar..dari pinggang ke bawah kaki kecil..

Bahu 14.5inch memang cun2..
Dada 39inch memang cun..sebab dada aku dalam 38inch gitu..
Pinggang ja besar sebab saiz M pinggang 37inch..kalau ikutkan aku pinggang 26-28 gitu ja..
Labuh tangan cantik elok..23inch..


Ikutkan baju ni labuh. Aku tinggi 157cm..tp bila pakai dengan wedges ok la..tapi aku hantar tailor minta dia outer labuh kain bagi singkat skit.


Now semangat nak raya berkobar2 gittewwww...
Hahahaha..serius berbaloi beli. 1st time aku beli dress gini tau. Lega sebab pilihan yang aku buat tepat. :)

Now
Misi mencari tudung plak..
Zaaaassss!!


Bye

3 comments:

nabila zaremi said...

Waa..nie yg nak menjeles sbb baju raya depa mabeles lagi dr kita...

~ NANA ~ said...

mcm tahu je yg mana ni...cantik2! hihi

veesakura said...

Cun! Hihi

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016