31 July 2013

Berbuka puasa di Restoran Down town klia seafood.

assalamualaikum..


Masuk ni kali ke-3 berbuka diluar. Mati2 ingat kali kedua..padahal lupa haritu ada berbuka dekat nandos. Aku suka masak. Suka makan..so makan luar kadang xbest sebab adelia sekarang kemain nak jalan merata..

Kalini makan beramai2 dengan kawan tempat keja eli. Ramai bujang kot. Adelia syok la..uncle2 semua suka melayan dia..


Excited nak berbuka dekat luaq..muahaha..



Adelia yang cool.
Dia sekarang kalau kita marah..
Dia mengeliat badan sambil dok sebut "waauuu..wauuu"..banyak2 kali..lepas tu nangis..
-.-"


Dah sampai dekat Restoran tu..duduk relax2..eli yang p ambil makanan.



Meja aku. 1meja duduk 6orang ja. 
Macam2 lauk ada..


Aku snap gambar lambat..
Ulam2 n kerabu..
Xtry pun..


Ikan bakar dengan sup kambing.
Aku ambil sup tu sebab mula2 ingat sup daging. Sedap wei..sekali makan isi..aku rasa mcm kambing tengah dokk atas riba..hahhaa
Terus luah..aku sekarang dah xlalu kambing..tekak xboleh terima. Selamat eli habiskan.




Koteaw n mee goreng..pastu lauk pauk pun banyak..

Ketam ada
Udang ada
Sotong ada
Ikan ada
Sambal petai telur puyuh ada..

Semua sedap. Cuma semua masakan dia terlebih garam.

Buffet ni 1kepala Rm38. 
Semalam aku makan nasi ciput gila. Pastu ratah lauk ja banyak..

Adelia dia kan baru dapat kaki..tawaf merata alam. Penat nak jaga tau..kemain dia ..adelia ni jeneh xtakut dekat manusia.hahaha..tu yang dia xheran dok tawaf merata..


Dalam pukul9 gitu kami pun gerak balik.

Harini sendiri masak.
Bye uoll.




1 comment:

Mimy Hamid said...

adelia kelakar..wauu wauu..heheh

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016