15 November 2012

Restoran Cempaka Rimba,bangunan PKNS bangi.

Aku suka bandar baru bangi sebab ada banyak kedai makan.kalau dok bangi jenuh atuq kedai.


Haritu aku kebetulan nak p ambik ubat dekat dr.hassan..pastu hantar barang customer sekali.kira jumpa sekali harung dekat bangunan PKNS la.


Restoran ni dekat sebelah KFC.masa mula tengok tu terus tertarik..ramai juga orang masa tu.


Masuk dan tengok menu..gila menarik!!!


Ada set nasi putih,ikan kerapu,air sirap RM12.90 sahaja.


Aku terus order set tu.sebab aku memang suka makan ikan goreng macam tu.terus teringat dekat mak.sebab mak kalau anak-anak balik dia goreng ikan siakap garing.makan cicah cabai kicap bawang ..perhhhh...terliuq!



Aku pun order.ikan kerapu ni dia goreng garing n dia masak macam tiga rasa tapi pedas.sedap.aku suka.


Husband pulak order tomyam dengan telur dadar.telur dadar dia not bad la..boleh la..xberapa kick..


Pastu aku ada order kerabu mangga.kerabu mangga dia pun ok.sedap.cuma xbanyak bahan.tapi still sedap.aku ambik saiz small.RM4.80.cukup la nak makan berdua.ikan tu sekoq memang licin dekat aku ja..hahha..


Servis pun cepat.kedai bersih.tempah cuci tangan bersih.


Nanti nak p makan lagi.hehe...

No comments:

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016