24 October 2012

Adelia kemalangan.

Adelia kan dah pandai dok p merata.laju wei dia meniarap p ke depan..kebelakang...

Haritu apak dia letak gelas air kopi dekat lantai.aku xperasan pun apak dia letak air kopi tu dekat lantai.aku pu qalit la dok tengok tv..

Sekali "praaaaannnnngggggg"...

Terkejut aku..bangun tengok gelas tu dah berderai ..kaca bersepah..depan muka adelia ada kaca..

Aku masa tu macam lipas kudung lompat turun dari sofa..sambil menjerit ok..

Aku masa tu takut adelia p sembam muka atas kaca depan muka dia tu..adelia jenis suka sembam muka..

Dia dengaq aku menjerit terus menangis la..

Aku angkat aku tengok muka dia..kot-kot ada serpih kaca kecik-kecik..masa tu jantung memang dupdapdupdap la..

Muka ok..aku tengok badan...badan ok..aku tengok kaki tangan..sebab aku perasan ada darah dekat tangan aku...

Yang adelia xberhenti lagi menangis..

Bila check betul-betul tengok bawah tangan dia ada berdarah sikit.Letak minyak maktok tu..dok sat ok.

Ketaq ok..selamat la xada apa2..apak dia pun sekarang dah xletak gelas merata.

Tapi adelia dia bukan tau serik.dok sat dia dok meniarap p merata alam balik hahhaa..

6 comments:

Mila Ahmad said...

Sek Bek adelia takde pape. suka pulak tengok muka sendiri ea ?

Mimy Hamid said...

seriau dengar nasib baik la takde apa...menakutkan la kaca pecah ni...kena hati hati ni

amani qistina said...

wei lain kli jgn letak tajuk hover2 bole tak? terkejut aku baca tajuk hg..take care adelia aunty qis miss u so much..(bajet adelia baca komen aku haha)

aTy _faRed~ said...

haiihh..seb baik tak de ape2 akt adelia...aty sekarang pon alert jer ngan semua bende...selalu sound laki sendiri..hahahabukan ape..risau ape2 jadi kat anak lah..

safiyyah osman said...

Btul2 kdg2 mmg sound laki sdri hahhaa kesian dkt anak ..tkut jd apa2

deno said...

hihik... baby masa ni la takleh dul diam kan... nasib baik luka sikit je... adelia sayanggg... :)

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016