20 September 2012

Magnet fridge dari gambar instagram. Murah gila.

Aku dah buat mangnet fridge dari gambar yang ada dalam instagram.

Tapi masa aku buat,aku tak kata ada orang malaysia yang buat.murah lak tue.

Aku buat dekat stickygram...london mari... Mahai okeh... 9pcs RM50 gitu.

Aku minta tolong intan a.k.a loveshak..guna paypal cik intan.

Lama jugak tunggu...

Tapi pada yang nak buat magnet fridge gambar yang dekat instagram boleh follow intagram 2X2GRAM

Murah gila kot dia offer... Pastu magnet tu tebal dari stickygram.

2X2GRAM ni dia orang malaysia... Xsampai rm50 pun kalau 9 keping.

Sila serbu!!!! Huhuhu

Boleh la p order sekarang!!!!!

6 comments:

puan.mila said...

mcm menarik jek..tgu duk rumah sndiri n freeze la bru pk nak buat,,hehe

Mimy Hamid said...

nak nak...follow 2x2 tu eh

Mrs. Amad said...

cam besh je..bape hengget yg murah tu?

nurulfarehah said...

mcm best je. ni dr malaysia ke hape? xde plak akaun paypal tu. :p

safiyyah osman said...

2X2GRAM tu malaysia punya org y buat... Murah 9keping xsmp 30 rsanya...

YanaHime said...

hihi, menarik jugak ni. kaler gambar pun cantik ikut seketui kat instagram.

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016