13 July 2012

Dasar jantan melayu tak cermin diri.

assalamualaikum.. hye peeps.


gambar dari facebook.

~ ~ ~ ~

kenapa yer jantan-jantan meleise yang baget bagus suka nak kata dekat orang perempuan.
kadang macam bodoh.

pongpangpongpang kalut perempuan nie xtutup aurat la..
perempuan macam nie macam tue...

kenapa?xada ke perempuan melayu yang kerja sebab nak sara family?nak tolong ringankan suami??
WTF...otak serupan moron sangat?

nak kena angkat tong gas baru tanda dia tolong suami?
kahkahkahkahkahkah
dasar bodoh.

tak payah sembang kemaih kalau orang kata rokok tue HARAM,tapi still hisap.
Tak payah lagak baik kalau solat jumaat pun 3kali p,10kali xp..
tak payah lagak bagus kalau bila suruh jadi imam pun bertolak hang aku..kahkahkah
boooooooooooooooooo!

xyah nak tunjuk alim kalau main bola pun pakai seluar atas pada lutut.
Mulut nganga bila tengok perempuan seksi..
xyah sembang kencang kalau duit dating dengan awek pun minta dekat mak apak..
Xyah tunjuk bagus,kalau anak dara orang ampa dok bagi jahanam!
boooooooooooooooooooooo!!


nak menasihat...
ada cara..
bukan dengan cara persenda orang perempuan boleh rasa dah hebat sangat.


aku butturt bila baca benda-benda or perkataan yang dok persenda perempuan.
teruk sangat ke?

kalau dah rasa perempuan melayu terok,sila la p kawen dengan nigger..
tue pun kalau awek nigger mau la..
kote kecik!
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah


selaku imam..ketua keluarga..
cuba usaha buat diri tue macam imam.
dah dok kata perempuan gitu gini...

ampa selaku ketua keluarga..imam..
bimbing la..
ajaq isteri/bakal isteri cara nak sara kelurga..
cara nak ringankan suami..
jangan ampa duk rembat duit bini pulak!

nie kalau solat pun tunggang langgang,
baca al fatihah pun maksud tak tau..
solat subuh pun kelaut..
suka tengok porno..

SILA SEDAR DIRI.
anda lebih teruk dari kami orang perempuan.
booooooooooooo!


perempuan senang di didik,
tapi kalau orang yang di amanahkan mendidik perempuan pun macam ketam..
senget..
macamana?

cara nak didik perrempuan bukan dengan sindir...mengata...
HARAP MAKLUM.


dari ampa buang masa dok nampak keburukan perempuan
baik ampa tengok kebaikkan perempuan.

baik dan bagus imam kami
maka baik lah kami.

mana yang kata perempuan melayu dah xboleh pakai..
aku nak gak la tengok..
lepa kawen dengan perempuan mana kan..
cakap guna kaki.
boooooooooooooooooooooooooooooo!

Ingat sikit,perempuan yang ampa dok buat bahan kutukkan,buat bahan jenaka tu la yang nanti akan lahirkan zuriat dekat ampa.

Kalau xada kami orang perempuan yang ampa kata dan kutuk nie..
Ampa onani sampai mampuih la wei!

Dasar xcermin diri!

tata.



Dan aku tertanya-tanya.."Elaki-lelaki melayu yang xsedar diri dan xtengok cermin nie..mak dia orang mana..dan bangsa apa..org malaysia?bangsa melayu..atau orang vietnam..ke orang nigger??..

Dan aku tertanya-tanya juga..mak lelaki-lelaki melayu yang xsedar diri nie..mak lepa kerja ringankan suami atau mak lepa jenis kaki mengungkit?..

Maybe..mak lepa tiap kali gas habeh p angkat tong gas sendiri kot..kahkahkahkahkahkahkah..tu yang lepa pun perangai macam mujahidin arab..hewhewhewhewhew..solat xtinggal..xtengok porno..subuh xyah tunggu mak lepa yang konon bukan bangsa melayu tolong kejut.

Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah..nak cermin?..aku boleh sedekah sorang 1.

MAYBE LEPA LUPA,MAK LEPA PEREMPUAN MELAYU.


P/s :: terasa?BAGUS!

P/s2 :: nak share?sila klik button share di entry ya.

5 comments:

LiAnA said...

Yg dok ngata tu mak dia asal mana? Kesian mak diakan..hmmmm

YanaHime said...

sekarang lebih banyak jantan dari LELAKI....cermin diri dulu seblm mengpost kat fesbuk, kalau mak dia baca mesti berayaq mata...

aTy _faRed~ said...

sokong sangat..!!!!!

Natsu_1912 said...

sapa hat pi like status kat atas tu, mmg bodo la.
kak baca dlm fesbuk, rasa macam nak hamun saja depa. bongok!

Mimy Hamid said...

sedap je ngata ehhhhhhh...kesiannnnnnn

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016