9 July 2012

6.julai.2012. nur adelia bt mohd noradli dah boleh meniarap.YIPPPPPIIIEEEE!

assalamualaikum.. hye peeps.

SERONOK TAK TERKATA!

nur adelia dah banyak akai...


aku tengah qalit lipat baju,sekali tengok nur adelia,dia dah meniarap sendiri..waaaaaaaaaaaaaaaaa..hebat anak mak!terus aku terloncat-loncat..hahahahaha..seronok weiiiiii....xtau nak bayang macamana...

terus la aku cium dia..good girl!!muahhhmuaahhhmuaaahhhhh!...adelia tersengih-sengih..dia syok kalau orang cium-cium dia merata tempat..hihihi.. *_*


best la..tak tau nak abaq macamana...saat-saat yang aku tunggu sebenarnya...dok tunggu hari-hari bila la nur adelia nak meniarap tanpa pertolongan mak dan apak dia..tapi aku xpush la...cuma dok harap dalam hati jala..

hari-hari saiko "nanti mesti adelia boleh meniarap..sampai masa dia..mesti dia boleh meniarap..".. =.='

meniarap nie salah satu perkembangan yang penting pada anak kita yeeee...sebagai mak yang berdedikasi mesti la aku risau..hihihhi...

so now dah lega.macam nak buat kenduri pun ada..kahkahkahkah...gila cewiii oi.. ^_^


tata.

4 comments:

cikbintang said...

mst bestkn perasaan mcm tu ^_^

mRs mysarah said...

heheheh gud job adelia syg! dah pandai tu mesti nanti makin ligat meniarap tiap masa.

p/s: hafiy pown dah makin teror dah. kejenya asyik meniarap jer lah. bila penat mengamuk hehehe

☻UsaGi NaNa☻ said...

wahh! adelia ske dicium eh? ank buah kite gurl 9bulan xske dicium. bile nk cium die cm teran pastuh tolak muke. muahhaa!

☻UsaGi NaNa☻ said...

wahh! adelia ske dicium eh? ank buah kite gurl 9bulan xske dicium. bile nk cium die cm teran pastuh tolak muke. muahhaa!

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016