19 June 2012

video :: nur adelia cuba nak meniarap.tapiiiiiiiiiiiiiii...bontot berat lagi.

still mencuba dari dia umur 2bulan ++
tapi bontot berat..
hihih


assalamualaikum.. hye peeps.

4 comments:

cikbintang said...

alolo comelnye!!!!!!!!

D Yatie said...

teringat masa Arissa mula-mula dulu...berat montot...hihi..tapi sekarang dah terrir....sekarang ni nak angkat montot lak~ :D

PUAN SUE said...

aqilah dah pandai meniarap..tspi nak terlentang balik je tak expert lagi..jenuh nak betulkan semula bile dia dah penat..hihi..tapi seronok!

mRs mysarah said...

alahai comelnya tengok kaki terkangkang2 kepala tersenget mencuba sehabis boleh nak pusing badan. lepas tu nangis2. sebijik macam hafiy hahaha. kadang tu kesian tau rasa nak tolong jer tapi orang kata tak elok, nanti dia lagi malas.

its ok adelia, practise makes perfect! adelia boleh!! ;)

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016