29 February 2012

Gambar sepanjang Nur Adelia Binti Mohd Noradli di NICU.

Hati ibu mana yang xmacam nak gila kalau anak baru pegang 3hari dah kena masuk wad NICU.

Kuning anak pulak bukan macam kuning anak orang lain.

Kuning adelia hari ke3 dah cecah 403..aku siap disuruh tanda tangan surat tukar darah adelia.

Remuk hati.sedih..

Tapi syukur,adelia seorang anak yang kuat dan gagah.3hari duduk wad NICU dah boleh keluar dan kuning dia pun dah 196.

Hope makin hari ke hari makin turun.

gambar adelia yang mata bertutup tu hari kedua,tengah hari..lepas tu petang mata dah tak tertutup dah,dah siap berbaju dah.lega hati ibu tengok.lampu pun dah xkuat.

Adelia discaj pukul 4.00petang(rabu -29.2)..

Sayang nur adelia!bidadari syurga ibu dan ayah.

5 comments:

Ifah Ibrahim said...

comelnya adelia..jari runcing2..nt besar mst cun cm mama dia

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

omeinya..jari panjang2..hhee

Lydia said...

alahai comel nyer tido.. jari runcing.. hehe.. cute!!

Bila Hati Bersuara said...

Tahniah Piyah !! Semoga adelia kuat mcm mama dia jgk..:)

[m]i[s]$[y] said...

Alahai comelnye baby. Geram! =)

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016