28 February 2012

Adelia kuat..go adelia go.

aku dah pergi berurut semalam dalam pukul9 macam tue.

Syukur alhamdulillah,susu dah keluar.semalam dengan pagi tadi pump,dapat la dalam 7oz. 4kali pump..yang kali ke3 tu dekat 4oz juga dapat.

Adelia kuat dan gagah!tadi pukul8 lebih tengok dia dekat NICU xnangis pun dia..xsabar nak tunggu pukul11,sebab boleh bf dia :)

Adelia..mama miss u!

Bagus anak mama,kuat..jadi lebih kuat lagi ok syg..mama sayang kamu sangat-sangat.

Bestnya dah boleh bf kamu dengan susu yang heaven tu..pasni tidur boleh dah mimpi kita p jalan-jalan dengan ayah dekat obesea..hehehe..

Go adelia go!nanti kita balik kampung..ramai nak jumpa dengan adelia! :)

Boleh jumpa mami rye..dia byk bagi semangat dekat mama..

Ayah pun xsabar nak jumpa kamu adelia..semangat ayah kamu tolong mama pump susu.

Sayang dekat bidadari syurga mama dgn ayah! :).

Love u adelia.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

('',)pzAEdy~ said...

semoga bidadari u kuat!!! doakan byk2 ye...nnt u review urut breast utk susu ea.......i tunggu!

Shu Shinju said...

semoga adelia cepat sembuh...

Lydia said...

alhamdulillah.. semoga adik terus jg makan utk susu kan bidadari syurga comel itu..

Makbed said...

tahniah.. dah jadi mama. jaga diri elok-elok...

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016