9 August 2011

apa hukum cium dahi selepas akad nikah,pre -wedding,cium isteri di khalayak ramai??

assalamualaikum.. hye peeps.


 meh tengok video ustaz idrus nie....



macam aku,benda dah lepas.
nak patah balik pun tak boleh.
tapi boleh jadikan apa yang ustaz nie kata untuk masa depan.



3 comments:

Far8 budak baik said...

akak...x mai pun blog adik..
uwaaaaa..ustar azhar mmg kelaka kn
mmg suka lah dy bagi ceramah..
ambe pum pandai kecek ganu gok..
hehe

ana apez said...

owh! ana salam & cium tangan suami je. lepas dia buat solat sujud, baru kiteorg posing tu pon ntok cameraman & yg tengok cuma kawan2 rapat (sebab dorang pon gatai juga)

safiyyah osman said...

farid :: hehe..sorry dik....tc okeh!!!


ana :: hehehee...zman skang kdg2 kita tlupa apa y kit buat tue sbnarnya bidaah kn..

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016