4 May 2011

review :: make up nikah.

assalamualaikum..

aku pergi make up pukul9.00pagi.memula tue fasha minta aku pergi pukul7.30pagi.tapi macam awal sangat pulak.dan fasha cakap kalau datang pukul7.30 dia boleh makeupkan.kalau lewat dia hire kawan dia makeup kan..so aku cakap xapa..sebab fasha gerenti yang kawan dia makeup cantik.

so dengan senang hatinya aku pergi esok tue.

hahahaha..
nie belum makeup..
tengah breakfast sambil jalan jalan test kasut sambil makan cake.


time dekat butik fasha
kak zai yang makeup kan
terbaik makeup dia weh!






 aku bukan cerewet dan aku bukan jenis ajar orang banyak banyak kali..
aku cuma cakap sekali ja yang aku nak makeup yang jenis nampak natural.
dan lepas tue aku akan diam ja sampai siap!

so hasil dia!




























taaaaaddddddddddddaaaaaaaaaaaaa!
makeup for my akad nikah.
aku sangat berpuas hati:)



sahabat dari zaman kendos.
afifah (my bridemaid ) dan farahaniny.




*gambar akad nikah tunggu dari OP ok.*



dan last teaser gambar bersanding.

hahaha
saja bagi besar.
^__^

ini fasha yang makeup kan:)
nanti aku review ei.



8 comments:

Wawan3y. said...

ala,,, nak gambaq banyak2 lagi! hehe tak sabaq nak tgk!

safiyyah osman said...

wanie :: hehehe..byk gmbr nk kena kumpul..hihihihih..sabar ok:)heee...

noyis gila kentang~~ said...

hala akak ni.satu2 cite plak die post.hahah.cepatlah kuokan cite time sanding n upload gamb bebanyak.xsabo lorh nk tgk.hehhee..dr td kite asik refresh je sbb nak tgu entry time akak sanding.tehee~~

btw,akak sgt cantik dgn outfitt pengantin.^^

nida-razak said...

cantik mekap =) natural je

☻UsaGi NaNa☻ said...

canteq nye..huuhuhu~

Puteri Iqa Izyan said...

cantek~ ^_^

Cik Atul said...

Cantik! Memang natural! Congratulations once again! ;)

nfza said...

cantik la kamu..selamat pengantin baru :)

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016