30 October 2010

photo hantaran sebelah perempuan

assalamualaikum..

i love u adli yusop
selamat betunang


 coklat


manisan


buah

bahulu ikan


kain nikah

*gambar biskut dengan sireh junjung xada*


ini semua aku DIY sendiri..cikai cikai ja...xada la tiptop pun....habis dekat RM500 juga..hihi..tapi nanti aku guna balik untuk hantaran nikah..save budget:)...sayang nak minta orang buatkan lain...

bunga ros putih tue aku beli bunga fake ja...just letak sikit sikit..:)...

kotak bulu bulu tue aku ada buat lebih sebenarnya...tapi guna just dua kotak ja..satu letak kain nikah yang lagi satu aku letak biskut...



p/s :: best bila segala kita usaha berbaloi:)

2 comments:

annyss said...

lawa la...^^ suke..xsabar pla sy nak tunang..haha..(tp muda lg..) DIY lg bmakna cz hasil kja tgn kita sdiri, so, kita lbh syg..btw, congratez ya kak piya..^^ smoga bahagia slalu..^^ amin.

Eliyana said...

Hehe! selalunya time nak tunang & kahwinlaa baru kt terpikir nak buat semua benda alah ni...dan masa tu jugak, yg tak kreatif tuka mode auto jadik kreatif...

Copyright to SafiyyahOsman
Designed by UMIESUEstudio 2016